miercuri, 28 decembrie 2011

Te port in inima asemeni unui cantec.

 S-ar putea sa nu te intalnesc toata viata sau sa vii ca un miracol viu incununandu-mi cu prezenta ta existenta mea efemera. Tu dai sens infinitului, fara tine nu as crede in Eternitate. Doar gandul la tine imi umple inima de un asemenea extaz incat ma simt extinzandu-ma in toate universurile cunoscute si necunoscute, cuprinzandu-te, absorbindu-te si... nascandu-te din nou si din nou. Undeva, la un moment dat, in aceasta lume, te-ai nascut, ai venit pe lume surpriza vie tuturor, frumusete a Creatiei. Acelui moment, acelui copil-bebelus ii urez "bine ai venit pe lume". Fie ca cuvintele mele de acum sa strabata timpul si sa te cuprinda in bratele sale iar tu, pruncule, sa stii, sa cunosti ca esti iubit, ca ai o iubita ce te asteapta de foarte mult timp si sa ai incredere ca undeva, candva, ne vom intalni.
Nu e nevoie sa imi spui nimic. Doar ia-ma de mana zambindu-mi. Daca cumva, din cauza lungii asteptari as putea sa nu te recunosc, ochii mei fiind umbriti de lacrimile nesfarsite, saruta-mi ochii bland si ai rabdare. Intr-o zi, satula de atata privit spre soarele cu care credeam ca semeni, voi cobori privirea spre pamant si te voi vedea alaturi de mine, incurajandu-ma...
In iubire nu fortezi niciodata. In iubire arzi intens, bland, tacut la un asemenea nivel incat focul acesta sublim apare si in inima celuilalt. Pasarea Phoenix nu e doar nasterea din propria cenusa ci este si renasterea in celalalt cu care una esti.
Gandul la tine, iubite, ma face sa simt cum aripi mari mi-i se deschid pe spate si se intind in infinit vibrand usor. Sagetile lui Cupidon sunt toate infipte in mine, da i-am rapit toate sagetile si doar gasirea ta i-i le va reda lui. Lipsa intalnirii noastre ne-a facut responsabili de lipsa unui mare grad de iubire din univers. Haide sa daruim din nou lumii Iubirea, vino sa incununam Cerul cu frumusetea intalnirii noastre, destin fiintat de la inceputurile creeatiei.
Ce cuvinte te-ar convinge? Ce sentimente ar creea drum de foc spre mine? Am sa iti scriu, te voi chema mereu prin toate metodele vietii.
Noapte buna, iubitul meu. Fie zana somnului sa iti tese calea spre inima si casa mea. Vino la mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu