vineri, 6 ianuarie 2012

Iubirea mea,

Am ajuns sa simt cum incet doi devin una-o fiinta noua apare din noi amandoi si ne cuprinde transformandu-ne. Suntem fuzionati prin iubirea dintre noi. Noi creeam alchimic aproape un copil al iubirii si acest copil interior ne renaste tot mai mult unul intr-altul-tu te nasti in mine si te unesti cu mine, eu ma nasc in tine si ma unesc cu tine.
Simt cum ma topesc in tine, simt cum tu, iubire, curgi in mine,mintea cu prejudecatile-i absurde se preda. Slujitorul ce-si tradase stapanul nu mai este.
Iubirea mea, in focul iubirii noastre, in focul din inima noastra, toate limitarile si separarile dispar instantaneu. Nu mai conteaza departarea dintre noi, suntem fuzionati oriunde ne-am afla, energia ta, energia mea, constiinta ta, constiinta mea s-au revarsat una in cealalta.
Te simt pana la lacrimi.O, nu am crezut niciodata ca distanta dintre noi ar putea fi vreodata binecuvantare. Dar iata ca este, ea ne apropie caci dorul imens din noi ne-a facut sufletul sa se intinda pana la celalalt invingand departarea si creeand miracolul de a ne simti la distanta. Cat de sublime trairi pot fi acestea, iubite. Ce dar superb mi-ai dat prin asteptarea teribila dintre noi. Ard in tine si tu in mine de dor si iubire amandoi.
Da, 24 din 24 suntem una si vreau sa fim pe deplin si mereu uniti.
Este uluitoare fuziunea la distanta dintre noi. Coplesitoare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu